Автор Тема: Замайването-ужасяващия проблем.  (Прочетена 1015 пъти)

hubava

  • Member
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Замайването-ужасяващия проблем.
« -: ноември 15, 2011, 06:04:07 pm »
Помощ! Имам замайване от месеци. Пия високи дози Бетасерк, сега включих и Ноотропил. Нищо. Имам установена вестибулопатия. Въпросът е защо не ми минава както преди, а се влошавам. Започнах да не ходя на работа. Днес като по чудо ходих до магазина. Кой и как ли би ми помогнал? Защо ли пиша? Отговор: - От страх.

etherapy

  • Global Moderator
  • Member
  • *****
  • Публикации: 1323
    • Профил
    • Ел. поща
Re: Замайването-ужасяващия проблем.
« Отговор #1 -: ноември 16, 2011, 09:31:40 am »
Здравейте!
Необходимо е да се консултирате с лекаря си, за да регулирате дозите или да смените лекарството. За съжаление чисто медицински няма как да ви бъдем полезни тук.
Тук можете да получите психологическа подкрепа като си запазите час за сесия он лайн с психолог. Имате изпратен мейл с указания. Хубав ден!