Автор Тема: За потребителите на психологическите услуги в сайта.  (Прочетена 11548 пъти)

etherapy

  • Global Moderator
  • Member
  • *****
  • Публикации: 1323
    • Профил
    • Ел. поща
Re: За потребителите на психологическите услуги в сайта.
« Отговор #15 -: февруари 17, 2014, 01:46:47 pm »
Здравейте! Необходимо е да направите регистрация в сайта (която е различна от тази за форума) от началната страница, през опцията login. След като се регистрирате, влизате в потребителската си част, от където можете да запазите час за сесия. В тази част има упътване, но ако имате въпроси можете да пишете в "Поддръжка" или отново тук - във форума. Ние сме на разположение. Хубав ден!

Viper

  • Member
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Re: За потребителите на психологическите услуги в сайта.
« Отговор #16 -: февруари 21, 2014, 09:35:11 am »
Изобщо не мога да се ориентирам, никъде не видях login,видях вход, влизам оттам с потребителското си име и паролата, но нищо не става.Има и поле регистрация, ако си направя нова, ще имам различен профил.Много ми е трудно да разбера как мога да се консултирам с психолог.

etherapy

  • Global Moderator
  • Member
  • *****
  • Публикации: 1323
    • Профил
    • Ел. поща
Re: За потребителите на психологическите услуги в сайта.
« Отговор #17 -: февруари 21, 2014, 11:03:06 am »
Здравейте!
Опцията "login" се намира на заглавната страница на сайта, непосредствено до препратката за форума. там ви е нужна друга, различна регистрация. След това попадате в личната ви страница, където има множество опции. Там е и "вземете своята безплатна сесия"
Хубав ден!

Viper

  • Member
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Re: За потребителите на психологическите услуги в сайта.
« Отговор #18 -: февруари 21, 2014, 10:39:26 pm »
Много благодаря, справих се най-сетне. ;D

claire4e

  • Member
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
    • Ел. поща
Здравейте, аз съм нов регистирират потребител и искам да стана клиент, който да провежда консултации през сайта. Направих регистрацията си в сайта и исках да ползвам правото си на безплатна сесия, но при избор на деня и часа за консултация възможните за мен свободни дни и часове бяха заети и докъто изибрах следващ подходящ ден и час, явно съм натиснала нещо неправилно и ми излезе съобщение, че вече съм запазила ден и час за безплатна сесия. Изчезна ми и в менюто в ляво съобщението за безплатна консултация. Сега незнам какво и как съм запазила. Мога ли да направя справка и къде и ако запазеният ден и час по погрешка не ме устройват, мога ли да го променя. Благодаря предварително.

maria__simova

  • Member
  • *
  • Публикации: 6
    • Профил
    • Ел. поща
Здравейте вчера в 22 часа имах сесия тя е втора но нямам бележки за сесията!Поддръжката ми казаха, че утре, т.е днес ще имам бележки за сесията сега влязох и нямам бележки за сесията!Благодаря за отговора!

etherapy

  • Global Moderator
  • Member
  • *****
  • Публикации: 1323
    • Профил
    • Ел. поща
Здравейте!
И тук, както и в подръжка, където  сме Ви изпратили отговор, ще Ви информираме, че понякога бележките се забавят заради обема на заетостта на оперативните психолози.
Всичко добро!

administrator

  • Administrator
  • Member
  • *****
  • Публикации: 21
    • Профил
Здравейте!
Имате запазена сесия на 20.01 в 10:00ч.
Пишете при проблеми  вподръжка.

maria__simova

  • Member
  • *
  • Публикации: 6
    • Профил
    • Ел. поща
Здравейте това за мене ли се отнася!Сега го видях! Имам и друг проблем сега Администрацията ми каза че мога да си взема безплатен час но никъде в менюто ми няма безплатен час! В ляво имам меню Отгоре започва Начало; Зашазване на час; Чат; Архив; Купуване на нови часове; Тестове; Тестуване по двойки; Консултация; Поддръжка; Настройки; Упътване и Изход! Най долу има подаръчен код!Това е менюто!Благодаря за отговора!

etherapy

  • Global Moderator
  • Member
  • *****
  • Публикации: 1323
    • Профил
    • Ел. поща
След като направите регистрация, различна от тази във форума ще попаднете в личната Ви страница, където има упътвания за всички въпроси.
Хубав ден!

Velina

  • Member
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Здравейте! Незная какво се случва но вече имам 2 профила в сайта и в двата не мога да вляза, т.к. ми дава грешна парола! Заплатих 5 сесии, а сега не мога да ги използвам, защото не мога да си вляза в профила. Какво става и как да възстановя паролата си>?

melissa_m

  • Member
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Здравейте, Е therapy! Днес извърших плащане от 10 лв през epay.bg за онлайн консултация. Получих потвърждение, че плащането е минало, но в менюто излиза, че запитването не е изпратено.  Единствената опция в момента за изпращане е, ако отново заплатя. Моля Ви за съдействие!

minchhigh

  • Member
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Имам същия проблем като velina-не мога да си вляза в профила и да ползвам платените си сесии.Какво става ?Направих друг профил ,за да се свържа с поддръжка,но от там не ми отговарят... :(

melissa_m

  • Member
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Искам да Ви кажа, че сте много некоректни. На 3 април направих плащане от 10 лв за консултация с отговор до 12 часа.  Поради някакъв Ваш проблем системата не отчита плащането и не мога да изпратя заявката си. Писах Ви същия ден тук във форума, чак на 6 април публикацията ми беше одобрена от модератор. Днес вече сме 8 април и аз още чакам  отговора, за който съм платила да получа на 4 април. Не желая да ползвам Вашите услуги! Обърнах се към Вас за помощ, а дори не получавам съдействие за системния проблем. Желая да ми върнете 10 - те лева по сметката, от която съм Ви ги превела!

minchhigh

  • Member
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
За съжаление техн. поддръжка на сайта реагира мнооооого баВно и мудно,чак на моменти имах усещането ,че въобще не обръщат внимание.За сметка на това пък,операт.психолози са на ниво