Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Теми - castadiva

Страници: [1]
1
Здравейте, синът ми е в първи клас и има поведенчески проблем - не разбира и не спазва йерархията. Когато нещо не му харесва, обижда човека насреща без да се съобразява дали е другарче, родител, учител, млад или възрастен. Например, аз му казвам да си подреди стаята, той отвръща "ти си вещица" , като му кажа може ли така да говори на майка си, той се извинява и казва, че се е майтапил. Многократно сме говорили, как не трябва да обижда хората, как не е възпитано да се говори така, как трябва да слуша по-възрастните, след такав разговор той внимава как се държи, но след това пак почва да обижда. От две седмици почна да обижда и учителката си, да не я слуша, да пречи в клас, нещо което не се беше случвало досега. Тя ме пита имаме ли проблеми в къщи...там е работата, че нямаме. Не мога да си обясня тази промяна. Единственото, което ми хрумва е, че е преминал стресовия период на адаптация, установил е че се справя /което е вярно/, почуствал се е като удома си  и е почнал да се държи господарски. По-подобен начин се държи и с баща си, провокира го да го накаже, напр. отговаря с НЯМА, докато не си получи наказанието. Объркана съм. Не знам как да го науча на уважение и добро поведение. Някой би казал, че му липсват първите седем години. Там е работата, че той е от този тип хора, които мислят триизмерно /не мога да кажа дислексик, защото дислексията за момента не се проявява, с изключение на някои прояви на дезориентация/, никога говора не е бил водещ източник на знания при него, трупаше информация предимно през очите и с ръце, почна да води разговор на 3-4 години, т.е. през първите 3-4 години от живота му комуникацията ни беше изключително еднопосочна. Имам чувството че сега се оптива да установи своето място в света и това му поведение е резултата, но това не порменя факта, че се държи безобразно, а аз не знам как да му помогна. За превенция на развитието на дислексията работим с логопед, Благодаря .

Страници: [1]